Bilder från min vecka


Hade det stört skönt när jag passade huset i en hängmatta, ville aldrig åka därifrån.

Min fiiina bebis ♥

Spelade Monopol med tvillingarna

åkte bååt.

och badadeee, har blivit bad-beroende.

världens bästa middag ever. (ja jag åt mycket med räkor än de på tallriken. Jag har bra aptit)

utgång i fredags med Hede gänget och Jenny, det gick vilt till men fan va roligt.

bakis-badade med victor, robin, per och alex på deras sida av långaresjön (min sida är bättre)

bakis åt världens godaste pizzaaa

Victors pizza såg ut som lasagne.

Jaa de va min vecka i bilder, roligare så. Även fast mina bilder inte är de roligaste. Det var en rolig helg, helger är bäst.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vad mysigt vattnet såg ut :D helger in ma <3

2011-08-08 @ 16:58:11
URL: http://www.comeatmebro.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0