Dumma lillasyster!

Min lillasyster är ganska snäll och sådär, bortsett när hon tar saker som inte är hennes. Nu till exempel, är hon på läger. Så igår när jag gick upp för att borsta mina tänder, ja, då saknas min tandkräm! Vart är den tro? JO lillasystern tog med den till lägret för hennes var slut. Jahaja.

Igår kväll skulle jag gå och tvätta av mig sminket, ja då saknas sminkrengöringen! Vart är den tro? JOO lillasystern tog med den till lägret. Suck pust och stön.

Alldeles nyss när jag sminkade mig så tänkte jag måla mina ögonbryn, ja då saknas ögonbrynspennan!! Vart är den tro? JO DUMMA LILLASYSTERN HAR TAGIT DEN OCKSÅ!!

Så som hämnd har jag tagit hennes laptop som gisslans plus att hon fick en liten utskällning på facebook. Such. Jag får alltså gå med mitt smink i flera dar, ha skitiga tänder och omålade bryn. Ni ser ju på bilden hur glad jag är över detta.


Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Jobbigt! Har som tur är ingen lillasyster. Då skulle jag väl aldrig få h kläderna ifred :-o

2011-08-02 @ 11:16:22
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: jennifer

å vad man känner igen det där haha. hatar när min syster gör så

2011-08-02 @ 19:40:44
URL: http://comeatmebro.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0