hard work(out)

Yeah. Hej. Jag har precis kommit hem. Från gymmet! De har gratis prova-på vecka på Träningskompaniet (kommer kallade det TK för jag orkar inte skriva hela ordet, lat tjej) så jag och lillasyster drog en sväng förbi. Min åsikt: Jag gillar friskis bättre, eller nej, jag älskar friskis! MEN. Gratis är gott. Så jag ska gå dit veckan ut, sen blir det nog Sportlife, för de skulle nog med ha gratisvecka har jag hört. Men sen blir det älsklingsfriskis igen. Men min PT hähä.

4 dagar kvar till spontanfredag.. Då har jag bestämt att det blir trädgårn! Vill ingen hänga med, ja då överväger jag fan att gå dit själv. JAG SKA DIT.


Kommentarer
Postat av: Sofie

LIAR!

Du sa att du inte skulle gymma mer denna veckan och att det var därför du inte kunde gymma mer med mig! WOAH tänker aldrig ta med dig på mer saker!

Shame on you!

2011-08-30 @ 18:23:59
URL: http://blackpaws.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0