Hej, jag lever och andas fortfarande.

Jag har bara varit borta i ett par dagar, ute i en skog i ett hus där tekningen på mobilen nästan inte existerar och internetet är lika segt som för 10 årsedan. Typ. Men nu är jag hemma igen! Kom hem i går till och med hehe.

Jag var ju då i ett hus i en skog. Passade detta huset och de var riktigt gött! Gött att få vara ensam och ta hand om ett hus själv, ingen som tjötar på en om vad som ska göras och när de ska göras. Hade sällskap av mina små hundar och Jessa. Så de blev en himlans massa SATC, lite sola och allmänt slappande. Bilder kan ni få en annan dag, hehe.

Och idag har jag badat. Det var stört skööönt. Tredjedoppet för i år! Förhoppningsvis lämnar sommaren oss inte ännu (1 augusti, WTF hände med denna sommaren dååå?) så då blir de väl några dopp till. Hoppas jag i alla fall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0