Jag är otroligt begåvad.

Nu ska jag göra en fin lista där man ser hur otroligt begåvad person jag är (tolka ordet begåvad hur ni vill när ni läser punkterna)

  • Jag glömde mitt bankomat kort i bankomaten...
  • ... Jag ringde och spärrade skiten och ska få hem ett nytt kort
  • Jag gick på spinning pass i tisdags
  • Jag gymmade i Onsdags
  • Jag spinnade i morse igen
  • Jag har träningsverk i HANDFLATAN, FINGRARNA och TUMMEN!???
  • Jag är nu så trött och har verk i kroppen att ja inte kan röra en dammsugare fram och tillbaka

Slut på alla min begåvningar under dessa dagarna. Nu väntar jag med all spänning till i morgon. För då är det SPONTANFREDAAAAAG!! HEJ TRÄDGÅRN OCH HEJ FINA DIMMAN!


Kommentarer
Postat av: Sofie

fast röra en dammsugare kan du inte göra annars heller...... ;D tsssssssssssssssss!

2011-08-25 @ 22:21:02
URL: http://blackpaws.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0