Philophobia

Philiphobia is the fear of emotional attachment; fear of being in, or falling in love

Hittade detta på en tumblr jag följer (love is a letter sent thousands of times, kolla in den) som handlar enbart om kärlek i alla dess former. Tycker att Philophobia stämmer in lite grann på mig. Eller ja, nästan i alla fall. Är inte rädd för kärleken, är väl mer rädd för att ha förhållande. Eller nej, jag är nog lite rädd för att bli kär! But hey, who can blame me.
Nej men jag gillar att vara kär, jag gillar bara inte det negativa med det. Fast å andra sidan, det är väl ingen som gillar det negativa..? Anyway, anyhow.

Har i alla fall idag hittat en plan över hur vintern kommer att bli för min del. Jag vill inte säga något i förskott för jag vill verkligen att detta ska gå vägen, men jag lovar att ni kommer att få reda på det när de väl är spikat. Om der blir spikat. Roligt är det i alla fall och jag tror jag kommer att få en chans att utvecklas på det sättet jag vill. Men som sagt, mer om det senare. Men hjälp mig hålla tummarna!!


En fin sommarbild på detta. Bilden är tagen några dagar efter studenten, och den står för frihet som ni kanske ser, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0