SPONTANFREDAG!!

ÄNTLIGEN är det spontanfredag igen, woho!! Som jag har längtat.

Men först en liten onödvändig update om min gårdag! Åkte förbi GBG en sväng och träffade Oskar som jag inte sett på hela detta året, sen åkte jag hem och kollade på Irene Huss och läste lite sagan om ringen (boken alltså).

Och nu... NU ÄR DE SPONTANFREDAG!!
Det blir firande av två kompisar som fyllt år, men hur kvällen utspelar sig, ja det vet man aldrig. Det är de som är det fina med spontanfredagar.

en gammal bild från trädgårn med en himlans massa kåta och danssugna ungdomar/unga vuxna som sprudlar av testosteron och östrogen. tyckte äna det passade in på spontanfredagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0