The city

Ja, idag ska jag och jessa till stan en sväng. Tänkte spendera pengar jag egentligen inte har. Så idag blir det inga spontan köp utan väl genomtänkta köp får det bli! Men det ser jag fram emot, för hur kan vara ledsen över att handla kläder? Nej, exakt. Man kan inte bli annat än glaaaaD :D

Sen i morgon är det... SPONTANFREDAAAAG!! Längtar som ett as. Fast denna fredagen är faktiskt lite granna planerad. I morgon bitti åker jag och mammi tidigt iväg till Malmö för ett hemligt uppdrag, hehe. Ni kommer att få se på facebook vad detta kommer vara. Sen hoppas jag att ja hinner hem innan kl 8, för då tar jag bussen in till stan och därefter blir det utgååång med fina människor. Förmodligen blir det älskade Trädgårn. Längesedan jag var där nu, det kommer att bli en fin reunion! Men sen om vi verkligen kommer till trädgårn eller fastnar någon annanstans eller gud vet vad som kan hända. I Love Spontan Fredagar. ♥


Kommentarer
Postat av: jennifer

jag är sugen på pc. Men om dom tänker ta inträde så kan dom bajsa ner sig

2011-08-18 @ 12:03:34
URL: http://comeatmebro.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0