Tuesday Afternoon

"Darling, you're lost but I know that you soon will be found in yourself and then you'll go your own way. I hope that I always will stand by your side when your dazed and confused 'bout what your mind will say. It's Tuesday Afternoon and the sun has been shining on the world today. All those people passin' me by outside, they won't hide their love away"

En fin låt av Stonecake. Det är faktiskt den låten som spelades när jag föddes!
Jaja. Jag sitter faktiskt och släktforskar lite, eller kanske inte riktigt. Jag skriver snarare ner ett eget släktträd med hjälp av papper som min mormors syster har. Moderniserar släkträdet litegrann. Och ja, jag är nog den enda friska 19-åringen som gör sånt här, men jag tycker faktiskt att detta är intressant! Har information om släktingar ända bak till 1700-talet. Det är inget man vill kasta i sjön direkt.

Annars händer här inte mycket mer än så, ska åka en tripp till IKEA kanske (fick presentkort i studentpresent som vill bli spenderad). Ja. Vi får helt enkelt se vad som händer idag för man vet aldrig!


Saknar dock solen........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0