5 dagar kvar till nästa spontanfredag..

Ryggen mot väggen, tittar på sista dansen
På vägen hem lovar jag mig själv igen
att nästa vecka bjuder jag upp nån, vem som helst!

Hela livet var ett disco, men hur kunde det bli så svårt?


(mina bilder säger allt om i fredags)



Inte alla bilder, men dessa sa en del ändå. Jag vill tacka mitt WINGCOUPLE Sandra och Philip, jag tar hemskt gärna emot er hjälp nästa gång igen för ni va duktiga, hehe. Och ja, i går var vi bara i hede och glodde på film hela hela hela lördagen. Och idag åkte jag hem tidigt. I morgon väntar träning och lite jobb som min fina mormor!

Kommentarer
Postat av: sandra

Lugnt gumman, de va riktigt roligt!! Haha synd att vi lurade iväg dom från krogen och så drog alla hem :( haha men vafan ;)

2011-08-29 @ 14:58:35
URL: http://sandramooberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0