Vilken härlig dag, tjalala la

Tjingeling!
Har jobbat lite hos min farmor och farfar idag. Tvättade heeela deras hus. Samtidigt som jag solade och fick motion, perfekt eller hur?
I alla fall, jobbade där en sväng, kom hem och åkte sedan till Långaresjön med Felix, Robin och Victor. Varfööör har jag inte badat mer i sommar!?? Det är ju så stört skönt. Förhoppningsvis blir de mera bad denna veckan.
svalkade mig i farmor och farfars pool hehe. I morgon väntar mer jobb där eventuellt, och ja längtar till det faktiskt!

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Haha, ja jo det är ju sant. Jag har ju ingen att låna av heller ;-o Har en äldre syster, ingift, men hon är inte ett dugg modeintresserad. Iofs så bor jag ju inte hemma längre men när man gjorde det :)

2011-08-03 @ 11:39:23
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0