dagen efter fredag

jag är säääämst på att ta bilder. Fy skäms på mig! Men men, jag hade en kul kväll igår/inatt/imorse ändå trots att ja inte fick så många bilder. Va lite för upptagen för att ta bilder. Hehehehe

Först en snabbis förbi Natalie och lyckokramade henne inför hennes stora resa till kanguruernas land, sen drog vi vidare till Trädgårn. Jag gillar trädgårn. Där va de fullt ös medvetslös (typ), och när de var dags att gå till tåget hamnade jag och jessa på något magiskt sätt inne på berså (Jag gillar gratis inträde också, jag har mina kontakter nu för tiden, hehehe). Där inne satt jag och pratade om metallica i typ 1½timma med en trevlig prick, så ja va rätt nöjd som ni förstår!

Första tåget hem, stupade i säng vid 6 i morse, men av nån himla anledning vaknade jag kl 10.00 prick (typ) och är väldans pigg!


fin morgon sol och lagom påverkad tjejjjjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0