duktiga jag

idag har ja varit ett så snällt barnbarn, har varit hos min mormor och städat lite för henne. Sen fick ja lite städ-panik och åkte hem och städade mitt egna rum också. Är förvånad över att de blev så rent på så kort tid. Som sagt, duktiga jag! Nu skiner o glittar det litegrann i rummet. Eller så är de bara jag som har fått damm i ögonen. Inte helt omöjligt!

Annars vet ja inte hur kvällen blir, kanske får besök, kanske åker iväg eller så blir jag bara hemma. Men i morgon ska jag tvinga jennifer att åka till stranden med mig! Om vädret tillåter då alltså. Ni som läser som jag känner och känner er sugna att haka på - HÖR AV ER TILL MIG DÅ! :) Bra, då är vi överrens.


Kommentarer
Postat av: jennifer

Låter som en bra idée tycker jag :D Jag är ganska sugen på att bada hehe. Hoppas det blir fint väder bara :)

2011-07-05 @ 19:48:33
URL: http://keepitugly.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0