FREDAG

Jahaaaa då va denna långa sega tråkiga vecka över och de e dags för helg. ÄNTLIGEN.
På schemat för helgen lyder följande:

FREDAG - Avskedsfest för min gamlagamla klasskompis Natalie, krogenbesök och annat trevligt.
LÖRDAG - Wheels and wings! Första gången för mig. *virgin* heheh.
SÖNDAG - Hundutställning.. Inte det roligaste eventet under helgen men bättre än att sitta hemma och häcka!

Och ja ska försöka ta lite bilder också. Glömmer äna lätt av det och de är ju roligare att titta på bilder än att läsa en text! Så ja ska göra mitt bästa.. Nu ska jag hoppa i duschen!

P.s. Skaffa aldrig dreadlocks. Kammade upp mina två (för dem som missat de har jag haft TVÅ st dreads i håret, hehe) och ja kan berätta att de dels inte finns mycke kvar av håret, de är sjukligt slitet och de tog sin lilla tid att få ur dem. Men de va roligt att ha dem så länge de varade :D

gimme gimme gimme gimme
De hade inte suttit helt fel att ha ett par såna häringa sköningar



Kommentarer
Postat av: Al

va snygga

2011-07-20 @ 17:33:28
URL: http://prettified.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0