Friday i'm in love!



Hejsan hoppsan alla!
Ja, då var det fredag och helg igen. LOVE IT! Kvällens planer är lite osäkra, men om jag får som jag vill blir det Trädgårn i alla fall. DEN SOM VILL FÖLJA MED SÄG TILL MIG DÅ, bra, då är vi överrens :) 
Ett problem dock. Har ingen jäkla skit aning hur ja ska komma hem, och de är inte många som kan erbjuda sovplats heller. Så jag har några alternativ:

- Sova hos en främling, Känns dock inte så säkert någonstans...
- Ta buss till Fjärås och sedan gå hem, Ja det är en bit att gå dock hehe...
- Dygna och ta första bussen hem som går vid typ.. 9? Hemma vid tio på morgonen. Krogarna stänger vid 5, hm..
- Sova i en kompis bil, tja de kan ju funka..
- Stanna hemma ikväll, GLÖM DET, JAG SKA UT!

Ja, jag ska fortsätta klura ut hur ja ska komma hem. Men en sak har jag lärt mig - saker och ting löser sig alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0