*kommer inte på nån rubrik*

Hejsan hopsan alla glada!
Nu är jag hemma igen efter en helg i hede. Jag kör en snabb förklaring om vad jag har haft för mig:

Fredag - Falkenberg hela dagen med lite släkt, och en masssssa regn på de.
Lördag - Åka bååt, Hede, grilla gott, dricka gott, gott sällskap.
Söndag - Skrapsår, blåmärken, konstiga videoinspelningar på mobilen, sängliggandes framför en TV, filmkväll.
Måndag - sova i stoooor säng, hem, solaaaa, åka ut båååten strax.

De va en snabbis de dära! Men jag är nöjd med min helg. Åt inte mycke mat igår och nu har ja ont i magen för att ja har ätit. Dumma mage ska ju bli GLAD när den får mat. Inte ska den va suris och göra ont. Knepigt de dära va.

I natt kommer jag sova supergott i min säng i alla fall, har äna längtat lite smått efter den. Ingen säng slår sin egna säng, så är de bara!



Ölkyckling. Dock grillades denna i torsdags inte i helgen. Men you get my point ändå

Värdparet!

En styck mörbultad arm efter att philip åkte kana i trappan.

O så va de ju fler människor men dem hamna ju inte på bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0