Kvällsnöjen

Hej.

Idag var jag i stan och handlade lite efterlängtade kläder. Impulsiva köp, de är dem bästa köpen.
Sen åkte jag och jessa och glodde på bio! Baksmällan 2!

Den var faktiskt rolig, roligare än ettan. Så den rekommenderar jag!
Sen så hatar jag västtrafik, banverket och vägverket. Alla tåg, (ALLA ALLA ALLA TÅG) i hela västkusten är ikväll/inatt/imorgon inställda för att de håller på och bygger/lagar rälsen. Så kom hem senare än planerat men det funkar!

Nu.... NU PEPPAR JAG SÖNDER !!!!!!! I morgon kl 12-isch åker jag och jessa in och börjar köa... Det pirrar i hela kroppen min, jag kan verkligen inte fatta det! Jag ska få höra min älsklingsgubbe James sjunga för mig... mmmh.. Så det blir nog inga fler inlägg förrens jag är hemma i morgon. Eller på måndag. Vi får väl se. Nu, nu ska jag lyssna och peppa så jag kan alla texter i morgon.

Puss o nattinatti <3

Kommentarer
Postat av: jennifer

åå jag vill också se den! Fan va du måste längta nu, ska kolla på konserten imon på tv hehe :D Hoppas du får det underbart sanna!

2011-07-03 @ 00:08:35
URL: http://keepitugly.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0