men alltså vad HÄNDER i världen egentligen!?

I natt när jag åkte hem fick ja höra om det otroligt hemska sakerna som hänt i Norge. Visst, det sker hemska saker över hela världen men detta blev jag verkligen chockad över. Antagligen för att Norge inte ligger så långt här ifrån. Och för att de va unga, oskyldiga människor i min ålder som blev offer. 
Jag tänker på offrerna i Norge samt deras anhöriga, och jag skänker även en tanke till de människor i övriga världen som också råkar ut för sådana här tragiska saker. Det är så fruktansvärt hemskt att det finns så mycket hat i människor världen över. Efter att få höra om det som hände alla de unga i Norge fick mig att få riktigt ont i magen. Riktigt ont i magen, det är så otroligt tragiskt och jag är inte långt ifrån tårarna.

Som om det inte vore nog, fick just reda på att Amy Winehouse har dött idag. Man vet ännu inte orsaken till hennes död, men man kan väl misstänka att det var narkotikan och alkoholen som tog hennes liv. Nu tillhör även hon 27-års klubben. (För den som inte vet de så är de mååånga artister, stora sådana som dött av olika anledningar när de bara var 27 år, därav 27-års klubben.)

Usch.. Vart fan är denna världen påväg egentligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0