Mina egna bilder från igår

Bildbomb, wohoo!


Kön utanför Ullevi. Massa killar med tatueringar och muskler som tog av sig tröjorna i värmen. Behöver inte säga mer än så.

Trångt som fan i kön!

Denna bilden föreställer hur trångt det var. Den grå tröjan är jag, den svarta är killen framför mig (vars armhåla var i mitt ansikte..................) och vit/gula tröjan är jessa.

Kom nära scenen = NÖJD TJEJ !!!

Fick en tröja av mammis efter konserten också!

Nu är jag extreeeeemt trött. Man blir inte direkt piggare efter att ha varit på hårdrockskonsert och sen Ullared dagen efter det. Nu längtar jag efter min säng.. Men först! Nationalrätten i Sanna-land - TACOS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0