The best feeling is you look at him - & he is already staring.

Godmorgon. Vaknade av hundflocken här hemma bestämde sig för att skälla/vråla/yla i kör. Ljuv musik.. Not. Nu är jag i alla fall uppe så lite tur är väl de.

Sitter och kikar lite på resor. I Januari/februari 2012 så har min släkt och jag bestämt oss för att ta och hyra en lägenhet i typ Spanien där vi ska vara och ha de göööööttttt. En repris på resan vi gjorde för 1½ årsedan. Ska bli gött som fan, för om ja känner det svenska vädret och mig själv väl så kommer de va 100 minus grader och ja kommer bara vilja försvinna ifrån all kyla.

Nu ska jag gå och och be om att få lite sol så att ja kan få sola. Amen.


Kommentarer
Postat av: jennifer

du får gärna ta med mig sanna! jag kan åka i resväskan hehe :D

2011-07-07 @ 12:03:58
URL: http://keepitugly.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0