Godmorgon världen

Är fruktansvärt trött (fortfarande..) så ska försöka fatta mig kort (sånt jag inte kan då jag alltid skriver supermycket som ingen orkar läsa). Men jag måste berätta om min ilska från igår kväll.
OBS! SPOILER VARNING!
 Här har jag suttit och kämpat mig igenom boken "en dag" som handlar om en man och en kvinna som "bara" är bästa vänner, men alla som läser boken vet att de vill ha varandra. I 20 år så får man se hur de blir ihop med andra personer osv, men när de ääääntligen, jag menar verkligen ÄNTLIGEN blir tillsammans, tror ni inte att kvinno-helvetet går och dör då!!? Alltså det förstörde verkligen boken så brutalt. Andra tycker att de va sorgligt men fint. DET TYCKER INTE JAG!! Slutade läsa bums så fort jag insåg att hon dog. Jävla författare.



En bild på mitt portfolie som börjar bli lite klart nu. Eller ja, ska fota lite mer avancerade grejer nu när jag har tid att göra det, så de är väl ett work-in-process kan man väl säga.


Kommentarer
Postat av: jen

sv; aaaaaaaaaaaaaaaw tack sannabanan :D

2011-06-21 @ 20:00:15
URL: http://keepitugly.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0