Go'morron people.

Det har hänt igen. Jag drömde om Metallica i natt igen. Kommer jag drömma om dem varje natt fram till söndag? Antagligen. Inte mig emot!

Annars då? Solaaar såklart ute på "plattorna" som vi kallar det här i anderssons crib. (plattorna = uteplatsen). Man måste ju passa på och ta vara på solen när den väl är framme. Den kan ju försvinna när som helst igen!

På torsdag så kommer vi att sjösätta vår båt också! Så efter torsdag vet ni vart ja kommer befinna mig resten av sommaren (när jag inte är i Hede med andra ord, ha ha). UTE PÅ HAVET SÅKLART! bada, sola, bada, sola, bada, sola mmmmh! WÛNDERBART!


Fin sensommar morgon. September 2009.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0