Het

"Så heeet så heet, kan ingen svalka mig" Fin dänga med Björn Rosenström. Stämmer väldigt bra in på vädret idag. MEN JAG KLAGAR INTE. JAG ÄLSKAR SOLEN OCH VÄRMEN!

Annars.. Ja, ni vet redan om att ja har solat för de är nästan de enda jag gör när de är fint väder ute. Nu peppar jag till söndag. Jag längtar som ja vet inte vad. Dock är jag lite rädd. Rädd för att ja inte kommer kunna knö mig fram och se dem :( om jag inte får syn på dem kommer jag gråta!! Så nu håller vi alla tummar och tår att jag kommer någorlunda långt fram (helst längst fram) och att ja får syn på dem. Och helst att ja får lite ögonkontakt också. Då kan jag dö lycklig!


Såhär ser de ut när jag och loppan ligger ute och solar!

Kommentarer
Postat av: jennifer

Du får gå dit tidigt sanna! Lovar att det är värt all väntan i världen, trodde ju att jag skulle dö när jag köa till my chem. Men fan så värt det va!

2011-06-30 @ 19:27:15
URL: http://keepitugly.devote.se
Postat av: josefine

sv: hade du typ läst min blogg hade du vetat

2011-07-01 @ 08:52:20
URL: http://kaptenbob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0