Ingenting blir som tänkt.

Jag tror jag har haft över 10 st olika planer om hur min söndag skulle bli, och den blev inget utav de jag trodde faktiskt. Som det kan bli va! 
Vad gör jag nu då? Lyssnar på min familj på ovanvåningen, kollar lite film samtidigt som jag läser bloggar, filosoferar och försöker bli trött. Har vänt på mitt dygn så jag ber till högre makter att jag somnar ikväll. Typ det gör jag.

By the way. Tror jag och jessa ska flytta utomlands. Vi ska till ett varmt ställe där vi ska leva livet, festa, dricka söta drinkar, pussas med söta killar och sola. Och lite jobb på det. Starta om helt på nytt. Detta är en dröm jag ska göra till verklighet!
Och just de ja... Ska hitta mig min alldeles egna Alexander Skarsgård också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0