Jag och mamma startar eldsvåda

Jag och min lilla mamma skulle vara lite flitiga och slipa trappan innan den ska målas. Så vi står där och slipar med slipmaskinen när mamma plötsligt skriker "STÄNG AV! STÄNG AV! DE BRINNER NÅGONSTANS!". Och ja, det var den käre dammsugaren (årgång 70-talet typ) som ångade av svart rök. Så vi sprang ut med denne och just nu ligger resterna av den gamle dammsugaren utomhus och alla fönster i huset är öppna.
R.I.P dammsugaren, jag kommer inte att sakna dig!

Idag mina vänner (eller ikväll snarare men vem orkar vara exakt) så ska jag lära mig att dricka öl. Tillsammans har jag de erfarna öldrickarna jennifer och sandra som får peppa mig i att klara detta! Kan redan nu känna den beska smaken i min mun. Jag ska klara det. Jag ska tycka om det. jag ska ska ska!


Kommentarer
Postat av: jennifer

Du lär dig av dom bästa Sanna! När du väl har lärt dig dricka det så kan du inte få nog av de ;)

2011-06-14 @ 15:35:35
URL: http://keepitugly.devote.se
Postat av: sandra

Håller med jennifer, du kan dricka tills du spyr, sen när du spytt vill du ändå ha mer ;) synd me dammsugan, men den mår nog bättre nu när den får vara uppe i dammsugarhimlen :)

2011-06-14 @ 18:12:52
URL: http://tandrajansson.blogg.se/
Postat av: Toffie

Var det inte du som idag sa att alkohol är inte bra? ;)

"Det är en drog, inte bra inte bra inte bra! "

2011-06-14 @ 20:07:58
URL: http://nattstad.se/blackpaws

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0