love my life

Hejsan hoppsan alla glada!

Nu är jag hemma igen efter min spontana midsommar afton och övriga helgen. Midsommaren spenderade i Hjälm hemma hos Peppe med robin o kim, sedan har jag resten av helgen varit i Hede där människor kommer och går hela tiden. Kort och gott = jag är nöjd med min helg!

Imorgon är de nya tag, förhoppningsviiiiiis blir de fint väder och då ska jag tvinga människor ner till stranden med mig. JAG SKA SOLA. OCH BADA.



I brist på bilder får ni en bild på Kenickey (stavning?). r.i.p

Kommentarer
Postat av: jennifer

"där människor kommer och går hela tiden" hahaha så jävla sant! Imon tar vi tag i vårt yrke som livsnjutare igen Sanna! :D

2011-06-26 @ 17:56:22
URL: http://keepitugly.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0