Mission accomplished.

Jag klarade av ölen. Har inga bildbevis men jag har 4 vittnen i alla fall! Men grejen är att dricka ölen långsamt, man ska inte hasta i sig det, då får jag ont i huvudet typ. Ett konstigt slags ont i huvudet. Men som sagt, tar man det långsam så smakar det inte alls så farligt. Nu ska jag bara lära mig att dricka bara det under fest också. Igår blev det ju bara ett glas, en baggis med andra ord. Det svåra kommer att bli att dricka på fest. Jag återkommer till den punkten en annan dag...

Blev minsann inget Ullared idag heller, solen är inte heller framme. Så jag är HELT sysslolös nu under ett par timmar. Bara lite tråkigt, hoho.

 
Lägger upp en bild på min lilla solstråle! Synd att den lilla solstrålen inte gör så att man blir brun. Hehe.

Kommentarer
Postat av: jennifer

Det kommer! snart kommer du älska öl sanna :D

2011-06-15 @ 13:51:36
URL: http://keepitugly.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0