Stefan Sundström

Tjillevippen på er!
Igår så solade jag, och solade och solade lite till. Efter detta åkte jag med min lilla mamma och min lillasyster in till liseberg och tittade på Stefan Sundström (för den som inte vet vem det är, så är de killen som va gitarrlärare i serien Eva & Adam som gick på TV när vi va små). Han va rätt okej, inte riktigt min musik men han är underhållande. Soffiloffan fick hans autograf och blev helt såld på hans musik. 
Tja, jag tror bilderna nedanför säger rätt mycket de också.


Sofflioffan och lilla mammi - helt starstruck efter att ha pratat lite med Stefan,

Kommentarer
Postat av: josefine

och du menar att du va där och inte ens hälsade på mig?

2011-06-30 @ 13:16:42
URL: http://kaptenbob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0