Trött..

Efter 9 timmars sömn är jag fortfarande helt jävla utmattad. Jag liksom trillar ur sängen i protest när jag ska gå upp (vill ju inte sova bort hela dagarna), släpar bena uppför trappan och sätter mig här. Här hinner jag vakna till i lugn och ro.

Annars då... Ja, det är spontan fredag idag! Vet inte riktigt vad som händer idag, vet att de blir att vara med vänner, men hur, när, nyktert eller onykter.. De vet jag inte! Det är därför jag har döpt om det till spontanfredagar för man vet aldrig hur de blir!

Nu ska jag återgå till Markus Krunegård och Veronica Maggio.


Jag och Jennifer. Här var jag minsann pigg! Och lycklig. Stööört lycklig. Efter bara 6 timmars sömn. Märkligt de där med sömnen alltså.

UPPDATE: Insåg inte att jag hade skrivit MONICA maggio istället för veronica, haha. Som sagt, jag är trött !!

Kommentarer
Postat av: jennifer

det är typ bara vi som vill dricka sanna :( Men alla andra kan ju dö :):):):):):):):):):):)

2011-06-17 @ 12:43:38
URL: http://keepitugly.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0