sooooleeeen

Det smakar plast, rök och sprit i din mun
När du pratar verkar du jättedum, och du är alldeles för ung
Men det får duga i natt för båda vet att
Det här betyder ingenting


Jag gillar markus krunegård. Han skriver fina texter, lite märkliga och inte kanske på de bästa rimmen men han är bra ändå. Som håkan hellström! Han har inte den perfekta rösten men han är bra ändå, bara för att det är så.

Idag så har jag bara gottat mig i solen. ÄÄÄÄNTLIGEN kom solen fram! Hoppas att den håller i sig också så att ja kan jobba mera på brännan. Har bara 4 dagar på mig nu, måstemåstemåste vinna. Ja, som sagt, solat, det är det jag har pysslat med idag. Och lagat en go middag. Nu = gosa ner mig i min fina nya tv fåtölj, hoho!

Och drömma mig bort lite till något land utomlands och låtsas att ja ligger på en solstol framför stilla havet med en go drink och härligt sällskap, tur att man får drömma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0