Va hände med det fina vädret..?

Hejsan hoppsan allihopa. Vaknar upp med solsken i sinnet, men jag ser att vädret inte håller med mig idag!? Va är det hääär. Jag måste ha sol så jag kan steka. Utan stek så kan jag och jennifer inte slå vadet! Hoppas att det regnar i Turkiet........


En bild från förra sommaren. Rätt så bruna ben jaaa.

Annars då? Nääe, tittar lite på Glee och försöker hålla mig frisk. Har fått ett fall av magsjuka hemma så jag sitter endast på ett ställe och rör jag vid någonting så tvättar jag händerna direkt. För nej, jag vill INTE bli magsjuk !!

Kommentarer
Postat av: jennifer

haha vi får hoppas att det regnar där! Vi måste ju vinna :D

2011-06-09 @ 12:00:28
URL: http://keepitugly.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0