HEJ ALLA GLADA

Okej, varning för långt inlägg, men det är en kompensation här va.

Kämpar för att hitta något bloggforum där jag kan bloga från mobilen, går inte superbra vill jag påstå. Rekommenderar er att besöka min twitter ist, den uppdateras flitigt! Sannapannkaka heter jag där (i brist på andra namn) skapade min twitter 2009 och har inte kommit på något bättre namn ännu. Men det kommer!

Annars då, hur mår jag, va händer i livet? Som jag skrev i mitt senaste inlägg har jag nu kommit fram till att bli reseledare. Har ännu inte hunnit kolla upp vad det innebär och hur man blir det osv, men vad jag hittills vet är att det är nog det jobb som passar mig bäst i den situationen jag är i nu. Jag är så himla rädd för att bli den där tjeje som blev fast i lilla Gällinge hela livet, hon som aldrig upptäckte världen (you get my point) Jag vill inte bli den tjejen, och jag kommer inte att bli henne heller. Så därför passar detta yrket mig, jag tycker om att prata med människor, jag älskar att möta och lära känna nya människor och jag absolut älskar solen! Att jobba som detta innebär att ja kommer ut i olika delar av europa och tjänar pengar, jag behöver alltså inte plugga (då ja inte tkr om att plugga längre efter 13 år i skolan). Än så länge så verkar det jobbet bra för just mig! Plus att reseledare festar en del också, så det är ju med ett plus ;)

Och mitt lilla körkort dååå, de går riktigt bra må jag säga! Har ungefääär 9 lektioner kvar, så jag kämpar på! Mitt mål var att ha körkort innan nyårsafton och i dagens läge är mitt mål säkrat. Måste bara få in teorin också, men det kommer jag definitivt att klara!

OCH NU, bilder! Har vart utgångar nu nästan varje helg sen i augusti har jag räknat ut. Och det har nästan alltid blivit en del bilder också. Dessutom har jag finfina bilder från halloween också som jag måste visa er! Puh, har säkert missat ett massa saker men jag får säkert tid senare i veckan att skriva ner dem, drog bara de viktigaste i stora drag. Sitter aldrig vid datan längre så de blir inte lätt att uppdatera här.

Gjorde mina sår helt själv, klarade de på första försöket, jag är sjukt nöjd!

Mrs Freddy Krueger, Wolverine och nån random duuudee


Jag tröttna på att lägga upp bilder, tar sån himla tid här. Många bilder finns ändå redan på facebook.
Vill också bara poängtera vilka grymma vänner jag har! Har haft sjukt kul nu med dem.

Klart ut, nu hade jag inget mera på hjärtat. Eller jo men ni har nog redan blivit trötta på att läsa, hehe. Nu ska jag lyssna på musik och sedan duscha, dags för sista teorilektionen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0