HEJ BLOGGEN!

woho here I am!

Ska städa och möblera om lilla rummet och behövde lite spotify så lånar systers data. Så passar på att säga hej till er;

HEJ!

Hur mår ni? Jag mår finfint! Lyssnar på go musik och då kan man inte ha det bättre. Har dock inte börjat städa ännu. Men jag ska. Jag måste :)

Jag har för övrigt blivit väldigt fast vid min phåne, när jag spelade alfapet häromdagen så letade jag efter shuffle knappen så ja kunde blanda mina bokstäver(....), så ja, jag har blivit touchskadad. Än så länge har ja inte pekat på dataskärmen ännu i alla fall!

Men jag har inte så mycket mer jag vill förmedla till er, mer än att denna bloggen blir ju sällan uppdaterad så om ni vill ha mer koll på vad jag gör och tänker så följ mig på twitter (sannapannkaka) eller tumblr (pitea)(ska ändra till alsklingskaos en vacker dag) eller så finns ju vanliga, hederliga facebook. Fast där uppdaterar jag heller aldrig.

ÖVER OCH UT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0