lever!!

HEJ!!

När jag har tid ska ni få en redig uppdatering, just nu hinns det inte med. Ville bara säga att jag TROR jag har kommit på vad jag vill göra. nämligen - reseledare! Ni som har varit utomlands vet ju om att de står människor på flygplatsen och tar emot er och skickar er på rätt bussar så ni kommer till rätt hotell osv.. Sån ska jag bli! För man träffar ju inte bara andra människor som jobbar med samma grej i min egen ålder, man kan DESSUTOM sola och ha de allmänt stört gött på sina raster/lediga tid. Hur underbart låter inte de?? Jag vill ju komma ut och se världen, jag vill inte vara fast i sketna Sverige, så på så vis jobbar jag ändå för svenska bolag men är i något land där de är varmt året om. LOVE IT! Ska självklart kolla hur man pluggar till de o sådär.. Men just nu är jag vääldigt sugen på detta :) Ska skriva ett mer "ordentligt" inlägg om detta en annan dag. Ha de fint alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0