tjillevippen

woho, suttit vid datan två dar i rad nu! Rekord vafan. Sen jag fick min phån iaf (smeknamn för smartphone).

Sitter och pluggar teori för glatta livet, går riktigt bra får jag säga. Jag kämpar på! Mammi och jag har varit och städat lite hos min mormor och ja, nu sitter jag här.

Hittade för övrigt lite info om att arbeta som reseledare! Jag måste vara 21 och ha haft körkort i minst ett år - i stora drag redan fixat behöver bara bli 21 just nu. Sedan skulle man haft minst 2 års arbetslifserfarenhet, också i stora drag redan fixat! Behöver alltså bara vänta på att jag blir 21.. Väntar man på nått gott väntar man aldrig för länge sägs det ju.

Tack och hej Leverpastej - från en glad tjej som väntar på att bli 21 och få arbeta med drömyrket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0