Dagens

DAGENS VILL HA: Min borttappade kalender. Och en egen lägenhet.
DAGENS KLÄDSEL: Jeans, linne, stickad tröja
DAGENS FRISYR: Utsläppt, liten snebena
DAGENS LÅT: Beds are burning - Midnight Oil (DEN E BÄST, lyssna på den)
DAGENS PLANER: Massa BBT, sen sova
DAGENS SAKNAD: Närhet!
DAGENS DUMMASTE: Hm.. Ingen tror jag.
DAGENS MISSLYCKANDE: Inget här heller, guu va jag är bra!
DAGENS DROG: Ehm.. Mat!
DAGENS KÖP: None
DAGENS GODIS: Amerikanska pannkakor till frukost ♥
DAGENS HUMÖR: Glad för det mesta :)
DAGENS CITAT: det löser sig
DAGENS ROLIGASTE: Nått min trafiklärare sa på lektionen, minns inte riktigt vad men jag skrattade i alla fall :D


En av alla bilder från i lördags. Har inte orkat lägga upp dem här, det har ni nog förståelse för.

Kommentarer
Postat av: Sofie

sätt upp dig på en lista för studentlägenhet elr ngt då! (:

2011-10-04 @ 18:10:21
URL: http://blackpaws.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0