Dumma mobil!!

Jaha. Vad hände med denna helgen då? Den började precis. Och nu är den redan slut. Jaja, lucky me att de kommer fler helger!

Idag har varit en full-rulle dag. Har varit hemma hos min kusin och jobbat. Klippt hela stora gräsmattan med gå-gräsklippare och sen har jag tvättat fönstrena. Har nu skoskav. dumma dumma stövlar :(. Ska dit i morgon igen och klippa gräset en gång till (det är nämligen jättelångt så man kan inte klippa de kort direkt när de e fuktigt, så man får klippa i lager)

Så jaaa. Det var min dag i korta drag. Nu blir det ett pretty little liars avsnitt som jag missade idag, och sen BBT. Men sen blir det nog nana också för jag är jättetrött!

JUST DE JA! Nu höll jag på att missa det viktigaste. Min mobil e paj. SUPER DUPER PAJ. Kan inte skicka sms (jo, vissa sms når fram) och kan inte ta emot sms. Liksom, hur ska man klara sig utan att kunna smsa?? Man sparar ju pengar på de, för de kostar ju att ringa. (smsar gratis till alla nät). Tror det är min lilla telefon som känner av sig att den ska bli utbytt av en ny snygging. Okej, ska nog inte skriva så för då kommer jag väl inte kunna ringa på den heller.

RIP !!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0