I've made up my mind.

Jag har bestämt mig nu. Det blir gymkort för ett år!
Tränade nu ikväll med Victor, och jag vet inte om det var Celsiusen jag drack före träningen eller om ja bara blev motiverad, men jag bestämde mig i alla fall. Så inom en snar framtid ska jag köpa gymkortet. Wiie!!

I alla fall, dagen spenderades med Jessa i GBG. Vi letade efter halloween-kläder, då det kommer vara sjukt mycket folk och SJUKT utsålt om två, tre veckor inne på Buttericks. Man får vara ute i tid helt enkelt. Vet inte riktigt vad jag ska klä ut mig till ännu, men funderar på att köpa en peruk och ett par crazy linser, så får vi se vad jag blir mest lik. Funderade på Barbie men ja vet inte, känns inte så spännande. Som sagt, jag får se!

Efter GBG åkte vi till Victor en sväng och sedan tränade vi som sagt. De va stöört härligt. Nu lite bilder, sen blir det till att sova. Upp vid 9 för körlektion samt möte med min jobbcoach. Nattinatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0