jag har inte dött

HEJ ALLA GLADA!!

Här har uppdateringen varit supermega dålig. Men jag lovar, har velat slänga iväg hur många inlägg som helst. Men har vart superupptagen med min nya älskling. FAN VAD JAG ÄLSKAR DEN!!! Men nu har pappa precis satt på ett skydd på displayen så att de inte ska bli repor, så får inte använda den på 12-24 timmar.... Lite segt, men jag behövde komma tillbaka till världen en sväng.

Var i stan idag med Jessa och fick ihop min halloweenoutfit. Så nu är jag redo för det! Vad ja ska vara får ni se. det är en hemlis! Sen blev det film hemma hos Victor med Jessa, Per o alex. Och nu är jag hemma! Hade visat er bilder men de ligger på mobilen.. Så det får bli en annan daaaag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0