Jag vill ha fredag, som alltid annars.

Hej alla glada! Är nu åter igen hemma efter en dag i kba och gbg. Hade min körlektion i morse och jag blir alltid lika glad när min lärare säger att jag gör stora framsteg. Eller ja, vem hade inte blivit glad! Nåväl. Efter min lektion tog jag lilla tåget till lilla GBG, mötte upp Sandra och käka vääärldens största (men godaste) salladen på paprika. MUMS i magen!
Sen sprang vi runt i olika affärer och sen skiljdes vi åt för att åka hem. Så jag kom hem, fyllde i min nya kalender (den gamla är fortfarande kidnappad.. tråkigt) och ja, det var allt för idag. Kvällen avslutas som varje vardagskväll med BBT men det vet ni redan.

MEN I MORGON! Ååh... Det är knappt så att jag vågar säga det. Men det kanskekanskekanskekanske blir trädgårn i morgon. Jättekanske! Hur som helst blir det i alla fall spontanfredag, och det är jag glad över. Men Trädgårn hade varit femton plus i kanten! Det var längesen sist. Jag får återkomma i helgen och se vad som hände med fredagen. Som sagt, man vet aldrig riktigt med spontanfredagar.


Såhär glad var jag efter att blivit väckt tidigt OCH för det "underbara" vädret. Blääääää. Men nu e jag glader igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0