Long time no see

Ja hej alla, jag lever fortfarande.

Jag hoppas verkligen att det snart kommer en app för blogg.se till android mobiler snart, sitter i princip aldrig vid datan längre. Väldigt skönt måste jag säga! Men bloggen blir lidande. Inte för att ja skriver något intressant för er men för mig är de kul att skriva om min vardag så jag kan titta tillbaka på mitt liv :D

I alla fall, snabbrepris av helgen:
FREDAG - Förkrök hemma hos Bob som jag inte träffat sen studenten typ (!), sen var det planerat att äääntligen gå till trädgårn... gissa vem som glömmer sitt legg..? JAG!!! AV alla människor och alla nätter jag varit ute glömmer jag legget just den kvällen jag ska till älskade trädgårn. ÅH vad arg jag blev på mig själv en stund. Så det blev ingen utgång, men jag hade trevligt med mina vänner ändå!
LÖRDAG - glodde på TV hela dagen med Robin och Jessa, spelade även wordfued tills batteriena på mobilen tog slut. Sen hade jag, Robin och Victor lördags mys, lagade tacos och glodde lite mera på TV. Sen drog vi alla till Jenny på hemmafest, sen åkte jag och jessa hemmåt till skogen igen.
SÖNDAG - pluggade teori nöstan hela dagen.

Ja, det var min helg, blev en lång förklaring ändå. Jaja. Idag har jag tränat, var nog mitt "bästa" motionspass hittills denna hösen. Spring 15 min, Crosstrainer 15 min, tränat mage och sedan 15 lugn promenad typ. Stolt är jag! I morgon väntar ett nytt pass och då är de armar och axlar som ska få jobba. Ska ta och skaffa kort på sportlife istället. Känns mycket bättre där än på friskis. Don't know why men de känns bara... som ett bättre och ett mer självklart val! Minus att de inte har en bastu bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0