Ok, jag behöver er hjälp.

Jag har idag tänkt att köpa ett gymkort. MEN så är jag ju den största vele-pannan i HELA världen.
Ett gymkort kostar 2285 kr ungefär för ett år och då innebär det att ja får träna vad jag vill gratis hur mycket jag vill. Gymma, yoga, spinning, core, ja ni fattar. Och detta är på ett av de billigare ställena i KBA. Nu är frågan, kommer jag verkligen ha motivation till att gå dit?? Jag viiiill verkligen träna, jag vill verkligen komma i form. Men jag är rädd att ja tröttnar efter halva vägen... Ska ja satsa på de ändå?? Hur håller jag mitt intresse uppe??

Jag har ju givetvis ett mål med min träning, första är inför min och släktens utomlandsresa nästa år, men sen också beach 2012. Jo, alltså jag tror jag kör på det. De är en stor engångssumma men å andra sidan så är de billigt för att kunna träna hur mycke ja vill i ett år, typ 45 spänn i veckan ungefär. Jo. Jag ska fan göra detta och jag ska inte ge upp. NU jävlar people :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0