Spontant var det här!

Hejhejhej. Är hemma igen efter min lilla spontanfredag.

Tänkte börja med att säga att jag aldrig mer tänker säga om de finns planer att gå till trädgårn. Varför? För efter varje gång jag skrivit om det så kommer jag inte dit!! Bajs alltså. Men men, jag är glad över de tider jag och trädgårn hade, och de tiderna var grymma. Ska alltid minnas det.

Nåväl, åter till min fredag! Åkte till Sandras party crib, vi tjötade, drack vin och spela påhittade ölspel med Victor och Philip V. Sedan tog vi en låång busstur till en fest i Hindås. Där levde vi rullan och sedan åkte vi låånga bussturen hem och somnade gott i sofforna.

Så idag har det bara varit en massa bakis häng, sen åkte jag hem och åt pizza och nu sitter jag här. Ska glo på Jersey Shore och BBT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0