Tiiiiiiisdaaaaaaag

Jag tror jag vaknade på heeelt fel sida av sängen idag. Man skulle kunna tro att ja vaknade på golvet pgr av min träningsvärk samt mitt "fantastiska" humör. Blääää.

I alla fall, kvällen har ägnats åt desperate housewifes och just nu så hatar min facebook mig. Den lever liksom sitt egna liv?? Öppnar upp bilder och jag vet inte vad. Sen skriver en himlans massa människor om en himlans massa fotboll. Jajajaja.

I morgon blir det en sväng till Buttericks för att leta upp den perfekta halloween kostymen. Ska gå ALL IN i år!! Linser, riktigt utklädnad ja you name it. Sen ska jag trääääna, all in när de gäller träning också. Hade ju en lite pröva-på-turné på kba's olika gym för någon månad sedan och nu har jah bestämt mig. Hej muskler och kondition!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0