Torsdag

Blä.

Jag vaknade av att ja fick sms, man smsar inte mig före 10.00 så enkelt är de bara!! Tur att jag skulle gå upp kl 08.00 idag då, så skadan blev inte så stor och Victor som smsa klarade sig lindrit undan. Han fick bara en liten utskällning via sms, hehe.

Jag hatar detta äckliga väder. Jag behöver inte bara gå upp tidigt idag (hatar mornar, jag är en nattuggla) utan ja måste dessutom kämpa mig igenom detta skitväder. Jag gillar inte hösten mera, vart är min fina sol!? Ska bli kul att köra i detta storm/regn oväder. NOT.

Nåväl.. Det positiva idag är att jag ska träffa Sandra! Helt plötsligt blev den sketna torsdagen inte så sketen :D


Kommentarer
Postat av: Sandra Moberg

de kommer nog bli en grym torsdag! :D

2011-10-06 @ 11:01:18
URL: http://sandramooberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0