AJ!

Ja, då var paintballen över. Tänkte att de skulle bli spännande att se vart min smärtgräns gick och ja, inte speciellt långt kan ja berätta! Vi var 5 mot 5, så det var jag, per, felix, victor och robin emot rasmus, alex, kim, robert och risholm. Mitt lag va så bra så det var inte förrens på bana nr 2 som jag blev skjuten första gången, AJJJJ säger jag bara!! Har bara fått 3 blåmärken av skotten, de ser inte så farliga ut men det gör ont. Men jag fick inte så många skott på mig pgr av att jag fegade rejält också. Gömde mig lite bakom skydden och sådär. Men jag träffade de andra i alla fall, that's the point! Uuuh, så fort ja tänker på ljudet från gevären så gör de ont i armen, där jag fick ett av såren.

Här får ni lite bilder, SPANA IN MINA SKOR BTW. Någon glömde visst berätta att man skulle ta med sig o-ömma skor....



Hela gänget, de gula fläckarna visar vart man blivit träffad.


Före paintballen....

.... Efter Paintballen och....

... EFTER TVÄTTEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0