Attackerad av en gås

Herre gud, jag har ju totalt glömt bort att berätta vad som hände i Torsdags! Det är så roligt att ja kan inte hålla de hemligt för allmänheten.

Jo, i Torsdags hade vi en middag tillsammans med hela släkten hemma hos min moster. Min moster har ända sen jag föddes och till och med innan det alltid haft gäss, ankor och ja, massa ankdjur helt enkelt. Jag och min syster var där och förberedde middagen, så tänkte vi ge brödkanterna till gässen som går fritt i hennes trädgård. Så vi sprang och letade upp hela gänget, dvs ett tio-tal ankor, 5 ankungar och två stora gåsar. Jag står där och kastar ut lite brödbitar till dem när gås hanen kommer närmare... och närmare... till slut ser jag bara hur han sträcker ut sina vingar (gåshanar är jävligt stora om ni inte redan visste de) så ja tänkte "fan, ja tror ja ska sticka här ifrån nu". Ja han inte springa många meter förrens ja kände ett litet nyp i röven. Fyyyy faaan vad det måste ha sett roligt ut, jag och min syster skratta så vi tjöt bokstavligt talat!

Dock var det ju en upplevelse där man måste vara där för att förstå det roliga så jag har ritat en bild lite kvickt så fattar ni.


Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Haha det var så lite så ;-)



Kram

2011-09-11 @ 18:33:36
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0