Bra helg

Min helg började sådär men slutade bra.

Fredag: Var hemma och passade huset med pappa och kollade på massvis att Big Bang Theory avsnitt (härmed är min förkortning på de BBT, så nu vet alla det). Hände absolut ingenting mer denna fredag.

Lördag: Efter ett slapp dag hemma åkte jag iväg till Hede. Vi spelade kort tills jag ääntligen vann, de va svåra att slå i skitgubbe kan ja berätta! Efter det åkte vi till Hanhals för vi trodde att man kunde fiska krabbor vid midnatt, men det blev ett misslyckande.. Så vi klättrade upp till vattentornet istället och snackade om allt mellan himmel och jord. Hem till Hede igen efter det och alla somnade gott till Rush hour 2.

Söndag: Träffade Jessa och åkte in till gbg för att shoppa loss. Shoppade INGENTING. Inget dög för mig, don't know why.. Men det blev ett styck modevisning där jag såg min dröm-man och en del kläder som ja faktiskt skulle vilja ta med mig hem. Lunch på godaste Paprika, sen väl hemma så fick Jessa agera frisör på mig, blev sjukt nöjd!

Såå.. I morgon blir det att färga håret, sen blir det en sväng på k-mässan (jag SKA hitta nya kläder, ja bara ska!!) sen en sväng förbi Ikea för att äta köttbullar och hitta fina prylar. Jag gillar min helg! Har dock varit slarvig med att ta bilder men jag ska bättra mig.
NU BLIR DET BBT! Godnatt allesammans, sov gött vakna blött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0