Fredag

Hej alla glada! Idag är det fredag, ja en vanlig fredag faktiskt. Som det ser ut just nu så ska jag vara hemma och ta det lugnt! Efter 7 spontanfredagar i rad så behöver jag en vila från fest en fredag nu, och så behöver jag ladda energi till i morgon. För i morgon... SÅ SKA JAG SPELA PAINTBALL!!!

Ja, imorgon ska jag utsätta mig själv mot denna smärtsamma lek tillsammans med Hede gänget. Men det ska bli sjukt roligt! De ville dock köra tjejerna mot killarna, vilket jag tycker är en dålig idé då jag är den enda tjejen. Men jag är envis som en åsna och att bli skjuten gör väl inte så ont? Eller?? Time will tell..



Såhär kommer jag se ut i morgon! Eller kanske inte, men nästan i alla fall! Ska spöa skiten ur de andra i alla fall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0