Fyllesvin, giraffer och en slapp söndag.

Min rubrik did not make any sense för dig som läser detta. Men jag lovar! Jag ska förklara alltihop.

Nå, då var det äntligen spontanfredag, kilklackarna var på och jag var redo to go. Så efter två små förfester så var vi alla på väg till Trädgårn, som jag hade längtat! Vi kommer fram ca 23.35..... och kön leder ändå bort till Allén = VI KOMMER INTE IN INNAN KL 12 med gratis smsen....... FML BIG TIME. Tror inte det är meningen att jag ska gå dit, ödet bara hindrar mig hela tiden. Ingen vill pröjsa 100:- liksom.
I alla fall, trots detta fiasko fixade jag in oss alla till Berså där vi var en liten stund. Sen blev det den traditionella vandra-runt-på-avenyn-och-inte-kommer-in-någonstans-men-har-kul-ändå som vi har gjort varje fredag den senaste månaden. Men vi hade riktigt kul!

Kom hem strax efter kl 5 på morgonen, pappa hämtade mig med lastbilen! Skönhetssömnen blev dock inte lång, utan vid 11 åkte jag, Victor och Jessa till borås djurpark! Herregud, jag blev fem år igen. Jag älskar att titta på alla fina djuren, ja var värre än barnen som var där. "TITTA JESSA!! EN BEBIS APA!", "kolla victor, vad söööööt den är, jag vill ta med den hem". Ja, you get my point. Sen åkte vi hem till Jessa och kolla på film.

Och idag.... Idag tar jag igen all den sömn jag missade i helgen. Har de officiella söndagskläderna på mig (mjiksbyxor och hood tröja, mmh) och ska bara ta det lugnt idag. Om jag själv får bestämma i alla fall. Ska bjuda på lite bilder från djurparken sen, så får ni se alla de fina små djuren :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0